Snart är det ett år sedan jag träffade Marcus... det gick till ungefär såhär =) (Rihanna - Don't Stop the Music)
It's gettin late (jävligt sent... det var världens längsta dag. Puh!)
I'm making my way over to my favorite place (På scenen såklart!)
I gotta get my body moving shake the stress away (Som det låter. Det var en hård dag med dop och kalas och saker och grejer)
I wasn't looking for nobody when you looked my way (Hade bestämt mig för att jag tyckte SÅHÄR om killar)
Possible candidate, yeah (Gammalt span från gymnasiet, yeah ;o))
Who knew
That you'd be up here lookin like you do (till och med bättre än i gymasiet... ;o))
You're making staying over here impossible (Eller nej, egentligen var det tvärtom.. jag och Malin lämnade inte scenen minsann! =))
Baby I must say your aura is incredible
If you don't have to go, don't
Do you know what you started
I just came here to party (Och det med besked... Som fan!)
But now we're rockin on the dancefloor
Acting naughty (Ehrrmmm... hehe)
Your hands around my waist
Just let the music play
We're hand in hand
Chest to chest
And now we're face to face
And now we're sambos... =)
1 kommentar:
Vill oxå! Men tror det är lönlöst ärligt talat... :(
Skicka en kommentar